این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

شب قدر

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 847
بازدید کل : 40515
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
شب قدر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز

این متنی رو که نوشتم میدونم که از نظر شعر هیچ چیزی

نداره .!! نه وزن  ؛ نه قاقیه ؛ نه ......

ولی باورکنید هرچیزی که همون لحظه به ذهن ناقصم میرسید نوشتم

امیدوارم خیلی افتضاء نباشه

اگر دلتون شکست اون آخر آخر من ملتمس دعا رو هم فراموش نکنید.

من حقیر هم امشب تو وعده گاه هر سه شنبه که میرم البته اگر خدا بخواد

 سعی میکنم کسی رو فراموش نکنم

یا علی

 

 


 

میگویند شب قدر است           

 

می گویند از هزار ماه برتر است 

گویند که همه ی عرشیان و مَلک و جن و پری   روی زمین سیر میکنن

خدایا  !!!    خدایا !!!!  من هم حرفی دارم ، سخنی ، کلامی ،

 

یا علی یا علی  خجل از روی خالقم 

یا علی شرمگین از رحمان و رحیمم

یا علی گویند شب قدر است

که از شب ها و ماه ها  برتر است

مولایم ، آقایم

آری هست ولی من هم سخن دارم

با کی گویم این راز را

با چاهت ،  او راز دار شماست یا علی

ای چاه ، ای چاه

  چرا ؟ خموشی ، ساکتی ، سردی

ای چاه

چه رازی در نهان داری

فریاد کن آنچه در ذره ذره وجودت نقش بسته

ای چاه تا کی سکوت راز داری

ای چاه

 چه داری که نتوان گفتن

فریاد کن تا کعبه به لرزه آید

ناله کن تا عرش به فریاد آید

آهی بکش تا زمین بشکافت

ولی نه ! نه !

به گمانم خوده مولایم

خوده آقایم

فرموده سکوت

که سکوت باید کرد ،  سکوت

من کجا

راز دل علی کجا

مولایم ، آقایم

شب قدر نسیت مگر

من هم سخن دارم

 

مولایم ، آقایم

میدانی من کیم

آری میدانم که میدانی

من همان بنده عاصیی

سیاه دل ،

ظلمت زده از نور

عقلم همه پلیدی و سیاهیست

آری من همان بنده م

مولایم ، آقایم

من هم شب قدرم را میخواهم

یا علی

شب قدرم را گم کرده ام

وای

وای

به گمانم خودم را گم کرده ام

یا علی

 خودم را گم کرده ام

دستگیر ای دست گیر مستمندان یا علی

گر تو نگیری دست این بنده عاصیی زده را

کجا توان رفتن آید

به هر رهی رسیدم رهم ندادند

به هر کوی پای نهادم رهم بستن

به هر منزل رفتم درب بستن

یا علی قدر خودم نمیدانم

قدر شما را چگونه سر کنم

یا علی

شب های قدرت را گم کرده ایم

میدانی چرا ؟

چون خود را گم کرده ام

یا علی مددی

تا شب قدرم را پیدا کنم

بلکه خود را نیز پیدا کنم

شب قدرست یا علی

به فریادم رس یا علی

 

 

ولی با مددت  ای مولای مولایان

قدرم را پیدا میکنم

یا علی

دستم گیری قدرم را پیدا میکنم

 

یا علی مدد

من حقیر رو از دعاهاتون بی نصیب نزارین

در پناه حق


نظرات شما عزیزان:

mehraban
ساعت9:07---22 مرداد 1391
حالیا معجزه ی باران را باور کن و سخاوت را در چشم چمنزار ببین و محبت را در روح نسیم که در این کوچه ی تنگ با همین دست تهی روز میلاد اقاقی ها را جشن میگیرد خاک جان یافته است تو چرا سنگ شدی تو چرا این همه دلتنگ شدی باز کن پنجره ها را و بهار را باور کن

"فریدون مشیری "


زهرا
ساعت16:39---21 مرداد 1391
شبی که در آن خطاب می‌آید: کجایند جوانمردان شب‌خیز که در آرزوی دیدار، بی‌خواب و بی‌آرام بوده‌اند و در راه عشق شربت بلا نوشیده‌اند، تا خستگی ایشان را مرهم گذاریم و اندر این شب قدر ایشان را با قدر و منزلت گردانیم؛ که امشب، شب نوازش بندگان است و وقت توبه گنهکاران.
التماس دعا


arezoo
ساعت23:05---19 مرداد 1391

امشب رحمت دوست جاریست، مانند رود، نه! مانند باران، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید،

کسی اینجا محتاج دعاست، اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنید.



arezoo
ساعت23:04---19 مرداد 1391
از عرش صدای ربنا می آید / آوای خوش خدا خدا می آید

فریاد که درهای بهشت باز کنید / مهمان خدا سوی خدا می آید .


یکی بود یکی نبود ...
ساعت19:25---19 مرداد 1391
شب قدر است و من قدری ندارم
چه سازم توشه ی قبری ندارم ...


التماس دعا


دخترک
ساعت18:07---19 مرداد 1391
دنیای دنی، جای کسی همچو علی نیست

آغشت به خون، روی جهان‏تاب علی را

تا رد نکند خالق او، خواهش اورا

ز آن رنگ شهادت زده، محراب علی را . . .


التماس دعا


elnaz
ساعت18:03---19 مرداد 1391
salam
aliii bud
merc k hamishe sar mizani


کلبــــه تنهـــــایی!!!
ساعت17:53---19 مرداد 1391
من صبورم اما... بی دلیل از قفس کهنه ی شب میترسم، بی دلیل از همه ی تیرگی تلخ غروب و چراغی که تورا از شب متروک دلم دور کند،میترسم...

باران
ساعت15:35---19 مرداد 1391
شبای قدرتون آسمونی

منو ام فراموش نکنین


مهدی
ساعت13:35---19 مرداد 1391
دلتنگـی نه با قـلـم نوشتـه می شود ،



نه با دکمـه های سـرد کیبـورد ...



دلتنگـی را با اشـک می نویسنـد!


٠•●مــــــــــن و تنهـــــــــایی●•٠
ساعت12:38---19 مرداد 1391
شَمــــــع دآنــــي که دَمــــ مَرگـ بــه پَروانــه چه گُفتــــ؟...

گفتـــــــ آي عآشق بيچآره فرآموشــــ شوي...

سُوختـــ پروانـــه ولـــي خُوبـــ جَوابشـــ رآ دآد...

گفتـــ طُولي نَکشد تُو نيز خآموشـــ شَوي...


فروزنده غیاثی
ساعت11:52---19 مرداد 1391
سلام
به ذره گر نظر لطف بو تراب کند
به آسمان برد اورا و آفتاب کند

باز شبی دیگر و قدری دیگر
بیائید قدر بدانیم لیالی قدر را
با چشم دل به دریای رحمتش بنگریم
و با گوش جان دل سپاریم به
نغمه ی روح بخش یارب یاربش
شاید ره به کویش یابیم
و بنگریم حریم حرمش را
که خود گامی ست به سوی رستگار شدن


kiki
ساعت11:26---19 مرداد 1391
درد شاهکاری میسازد به نام دیوانگی ومن این شاهکار را خریدارم تو هر چه میخواهی مرا بخوان دیوانه خودخواه بی احساس نمیفروشم!!!!!

مـــــــــژده
ساعت10:57---19 مرداد 1391
این من و حجم شب و دستان خالی و خدا

آسمانی تیره و اشک و سکوت و انزوا

ناله های جانگدازو گریه و امن یجیب

قبله و قلب و جوارج جملگی غرق دعا

التماس دعا


فرانک
ساعت10:57---19 مرداد 1391
شب قدر است تقدیرش بدانم

مدبر اوست تدبیرش بدانم

به آیه آیه ها ی کایناتم

زهی ، ابلیس وتزویرش بدانم

از آن دست مضطّر به بالا

خدا گویان ، تکبیرش بدانم.


arezoo
ساعت10:31---19 مرداد 1391
سبدی دارم در دست ، می روم سوی خدا

یا علی می گویم ، می روم تا درگه نور و امید

تا به جایی که ملک ره نبرد ، می روم سوی خدا

سوی حق

سوی اُمید


arezoo
ساعت10:30---19 مرداد 1391
این من و حجم شب و دستان خالی و خدا

آسمانی تیره و اشک و سکوت و انزوا

ناله های جانگدازو گریه و امن یجیب

قبله و قلب و جوارج جملگی غرق دعا

التماس دعا


سینا
ساعت9:46---19 مرداد 1391
شب قدر، حاوي نهر نوري است كه در زلال پر بركت آن جان مؤمنان از گناه تطهير مي شود.

سینا
ساعت9:43---19 مرداد 1391
کاش، در این رمضان لایق ِدیــدار شوم
سحـری بــا نظر ِ لطـفِ تــو بیــدار شـوم
کاش منت بگـذاری به سرم مهـدی جـان
تا که همسفره ی تو لحظه ی افطار شوم


رز
ساعت7:39---19 مرداد 1391
دانی زچه رو دیده ما میگرید / در ماتم شاه اولیا می گرید
تنها ز غمش اهل زمین گریان نیست / عیسی به فلک از این عزا میگرید
با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان
در مناجات شبانه شبهای قدر را التماس دعا دارم


یاس & امیرعباس
ساعت1:01---19 مرداد 1391
هنگامي كه دري از خوشبختي به روي ما بسته ميشود ، دري ديگر باز مي شود ولي ما اغلب چنان به دربسته چشم مي دوزيم كه درهاي باز را نمي بينيم.

سومی ها
ساعت0:57---19 مرداد 1391
تـــــو کجـــــــــــایی سهـــــــــــــراب ؟ چشم ها را بستند و چــــــــــه بـــــــا دل کردند وای سهراب کجایی آخـــــــــــــــــر ؟؟؟.. زخم ها بر دل عاشق کردند خــــــــون به چشمان شقایق کردند آب را گـــــــل کردند تـــــــو کجایی سهراب ؟؟؟؟ که همین نزدیکی عشق را دار زدند ، همه جا سایه ی دیوار زدند ای سهراب کجایی که ببینی حالا دل خوش مثقالــــــــــــــــی است! دل خوش سیـــــــــــــــــــــری چند ؟؟؟؟ صبـــــــــــــــــر کن سهـــــــــــــــراب...! قایقت جـــــــــــــــا دارد ؟؟


سومی ها
ساعت0:50---19 مرداد 1391
روزه هنگام سوال است و دعا / پر زدن با بال همت تا خدا

شهر یکرنگی و بی آلایشی / ماه تقصیر و گنه فرسایشی

عاشقان معشوق خود پیدا کنند / تا سحر در گوش او نجوا کنند

درد خود گویند با درمان خویش / با طبیب و یا انیس جان خویش . . .


افشین
ساعت0:45---19 مرداد 1391

سلام

بی نهایت ممنون ، ما رو هم از دعاهاتون بی نصیب نگذارین



saghi
ساعت0:06---19 مرداد 1391
نگاه کن

چگونه در بارش ِ یکسان

بر سطحی ناهمگون

قدم می زنیم

و دستانمان

خورشید حقیقت

سبز شدن و رستن را

تا ابدیت تکرار می کنند

در سحرگاه های روییدن ها و تا بیدن ها.


sogol
ساعت20:29---18 مرداد 1391
.:ΞΞΞ:. ' ' .:ΞΞΞ:.
":ΞΞΞΞ:.o.:ΞΞΞΞ:"
:ΞΞΞΞ¥ΞΞΞΞ:
":ΞΞ:-'!'-:ΞΞ:"

این پروانه از راه دور میاد و میخواد بهت بگه خیلی گلی
پیش منم بیا!


شبنم
ساعت19:28---18 مرداد 1391
ماه من!
نماز آيات مي خوانم برايت...
وقتي گرفته اي!


کاش یکم بارون بگیره
ساعت16:37---18 مرداد 1391
سی شب خرابت می نشینم تا سحر گاهان

شاید به دست لطف کردی قصد تعمیرم

ای اسم های اعظمت امن یجیب عشق

هرشب سحرپرمی کشم …اما به زنجیرم


آرتمیس
ساعت16:00---18 مرداد 1391


____ ♣♣♣_____________♣♣♣

_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣

♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣

♣___________♣___♣ __________ ♣

♣____________♣_♣ ___________ ♣

_ ♣____________♣ ___________ ♣

__ ♣________ ----------------------♣

____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣

______ ♣ ______________ ♣

________ ♣ __________ ♣

__________ ♣ ______ ♣

_______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣

______ ♣____♣__♣__♣____♣

_______ ♣_____♣♣_♣____♣

_________ ♣_♣__♣♣__♣

____________ ♣♣

_________________ ♣♣


فاطمه
ساعت14:58---18 مرداد 1391
مبادا ليله القدرت سرآيد

گنه بر ناله ام افزون تر آيد

مبادا ماه تو پايان پذيرد

ولي اين بنده ات سامان نگيرد

خــــــــــــــيلي خوب بود

التماس دعا


حانیه
ساعت14:19---18 مرداد 1391
گر نهادی تاج قرآنی به سر
یا نهادی سر به سجده تا سحر
دل شکست و آمدت اشک بصر
زیر لب آهسته نامم را ببر
در آرزوهایتان مرا نیز جای دهید چرا که در زیباترین دعاهایم به یادتان هستم...
التماس دعا


mahsa
ساعت13:04---18 مرداد 1391
آه امشب لیلةُ القدرِ خداست / ذکر یا رب یا رب و وِرد و دعاست



گاهِ استغفار و دلْ لرزیدن است / گاه توبه، گاهِ آمرزیدن است



گاهِ عجز و التماس و هم نیاز / رو به درگاه حکیم چاره ساز . . .



بهاره
ساعت12:46---18 مرداد 1391


به فرق نازنینش کی اثر می کرد شمشیر

یقینا ابن ملجم وقت ضربت یا علی گفت . . .

التماس دعا ...


بهاره
ساعت12:46---18 مرداد 1391


به فرق نازنینش کی اثر می کرد شمشیر

یقینا ابن ملجم وقت ضربت یا علی گفت . . .

التماس دعا ...


بهاره
ساعت12:45---18 مرداد 1391


به فرق نازنینش کی اثر می کرد شمشیر

یقینا ابن ملجم وقت ضربت یا علی گفت . . .

التماس دعا ...


سميه
ساعت9:52---18 مرداد 1391
وقتی راه رفتن آموختی ،دویدن بیاموز.وقتی دویدن آموختی،پرواز را
راه رفتن بیاموز،زیرا راههایی که میروی جزئی از تو میشودو سرزمینهایی که می پیمایی بر مساحت تو اضافه می کند.
دویدن بیاموز،چون هر چیز را که بخواهی دور است و هر قدر که زود باشی دیر.
و پرواز را یاد بگیر نه برای اینکه از زمین جدا باشی،برای آن که به اندازه فاصله زمین تا آسمان گسترده شوی...
زيبا و روان گفته ايد


هانیه
ساعت23:43---17 مرداد 1391
ما هم فراموش نکنید

سومی ها
ساعت22:32---17 مرداد 1391

اگر عمر دوباره می‌یافتم، به هر کودکی دو بال می‌دادم، اما رهایش می‌کردم تا خود پرواز را بیاموزد. (گابریل گارسیا مارکز)[گل][گل]


مرجان
ساعت21:40---17 مرداد 1391
متن زیبایی بود ممنون
سبدی دارم در دست ، می روم سوی خدا

یا علی می گویم ، می روم تا درگه نور و امید

تا به جایی که ملک ره نبرد ، می روم سوی خدا
سوی حق
سوی اُمید


رز
ساعت21:15---17 مرداد 1391
خیلی زیبا بود
****************************
آری ما را بر عظمت و شناسایی شب قدر راهی نیست

تنها می توان درزیر باران رحمتش ایستاد تا برما ببارد

و جانهایمان را از آب زلال خود شست وشو دهد و پاک سازد . . .


فرانک
ساعت19:08---17 مرداد 1391
انیس قلب خود تنها خدا کن / خدا را در دل شبها صدا کن
ز خوف حق چو اشکی را چکاندی / به حال این رفیقت هم دعا کن . . .
.


عاطفه
ساعت17:11---17 مرداد 1391
هیچکس نفهمید که خداوند هم تنهاییش را فریاد میزد :
" قل هو الله احد "


عاطفه
ساعت17:07---17 مرداد 1391
آقای قاصدک که من اسم شریفتون رو نمیدونم
نظرات رو لطفا اول تایید کنید
اینطور شاید کسی حرف ناجوری بزنه که متناسب وبلاگ شما نباشه
فدای دلتون واسه ماهم دعا بنمایید


عاطفه
ساعت17:04---17 مرداد 1391
چه جالب نظرم زود تایید شد

عاطفه
ساعت17:03---17 مرداد 1391
هورااااااااااااااااااااااااااا اااااااا عالی بود
مرحبا احسن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:" وصیت نامه ", :: 16:35 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان